dimecres, 25 de març del 2020

Amics.







Què en pensaries si cantés molt be ?
Us posareu de peu i em passejaríeu ?
Deixa'm les orelles i et cantaré una cançó
I intentaré no cantar fora del compàs.

Oh, ho aconseiguiré amb una mica d’ajuda dels meus amics
Mm, m'animo amb una mica d'ajuda dels meus amics
Mm, ho intentaré amb una mica d'ajuda dels meus amics

Què faig quan el meu amor està fora ?
Li preocupa estar sola ?
Com em sento al final del dia ?
Estàs trist perquè estàs sol ?

No, ho aconsseiguiré amb una mica d’ajuda dels meus amics
Mm, m'animo amb una mica d'ajuda dels meus amics
Mm, ho intentaré amb una mica d'ajuda dels meus amics

Necessiteu algú ?
Necessito algú que estimi
Podria ser algú ?
Vull que algú estimi
Creuríeu en un amor a primera vista ?
Sí, estic segur que ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada