dimecres, 19 d’agost del 2020

Àliga.

Un bon dia o potser una nit
A prop d’un llac, em vaig adormir
Quan de sobte, sembla que va irrompre el cel
I del no-res surt una àguila negra.
Lentament, les ales es van estenent
Lentament el vaig veure girar
A prop de mi amb un batec de les ales
Com si caigués del cel, l’ocell va arribar a descansar
Tenia els ulls de rubí
I ploma el color de la nit
Al front brillant
L’ocell rei coronat portava un diamant blau
Amb el bec em va tocar la galta
A la mà em va relliscar el coll
Va ser quan el vaig reconèixer
Sortint del passat, em va tornar
Digues l’ocell, digues que em prenguis
Tornem a la terra d’abans
Com abans, en els meus somnis infantils
Per reunir-se amb estrelles tremoloses, estrelles
Com abans, en els meus somnis infantils
Com abans en un núvol blanc
Com abans d’encendre el sol
Sigueu un plujador i feu meravelles
L’àguila negra en un raig d’ales
Va tornar el vol al cel
Un bon dia o potser una nit
A prop d’un llac, em vaig adormir
Quan de sobte, sembla que va irrompre el cel
I del no-res surt una àguila negra
Un bon dia o era nit?
A prop d’un llac, em vaig adormir
Quan de sobte, sembla que va irrompre el cel
I del no-res surt una àguila negra
Un dia bonic, una nit
Al costat d'un llac, adormit
Quan de sobte
Sortint del no-res
Emergeix una àguila negra
Un dia bonic, una nit
Al costat d'un llac, adormit
Quan de sobte
Provenia del no-res
Allà sorgeix l’àguila negra
Un dia bonic, una nit
Al costat d'un llac, adormit
No provenia del no-res
Allà sorgeix l’àguila negra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada